عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

طرح‌های دولت توقع مردم را بالا برده است


یزدفردا"دررسانه ها:اعتدال:پیمان فروزش نماینده مردم زاهدان:حل مشکلات ایجاد شده از این طرح ها بر عهده دولت بعدی است ؛ دولت بعد باید خیلی قوی و قدرتمند باشد که بتواند چنین مشکلاتی را حل کند/ هر طرح هزینه داری که دولت می دهد، باید منبعش از سوی رییس دولت مشخص شود

پیمان فروزش نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به ارائه برخی طرح ها از سوی دولت ، گفت: طرح های نظیر آتیه نوزادان ، باغ ویلای 1000 متری و ... ، نظرات دولت است و هنوز دولت پیش زمینه ای از این طرح ها به مجلس ارائه نکرده است.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: نمی دانیم که طرح آتیه چیست و هدف از ایجاد شهرک های مسکونی با کاربری ویلایی چیست؛ مواردی از این قبیل در برنامه های دولت است که نه مجلس می داند چیست و نه کارشناسان و رسانه ها.


پیمان فروزش افزود: بودجه و درآمد نفتی کشور مشخص است و هزینه ها نیز معلوم است ، هر طرح هزینه دار دیگری که دولت می دهد، باید منبعش از سوی رییس دولت مشخص شود .


وی ادامه داد: از لحاظ اقتصادی، این روند صحیح نیست؛ این طرح ها توقع مردم را بالا برده است و از سوی دیگر تورم نیز بالاست و نظارت ها نیز کمتر از شروع هدفمندی یارانه ها بر روی قیمت ها صورت می پذیرد.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هر دولتی در سالهای پایانی ، کارهای تبلیغاتی انجام می دهد ، اما ما می گوییم اگر تبلیغاتی هم با این طرح ها صورت می گیرد ، باید با عدد و رقم کارشناسی شده انجام شود و وعده داده شده به مردم، درست و منطقی باشد.


وی در خاتمه گفت: حل مشکلات ایجاد شده از این طرح ها بر عهده دولت بعدی است، دولت بعد باید خیلی قوی و قدرتمند باشد که بتواند چنین مشکلاتی را حل کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا